Saturday, December 10, 2011

...::::ape kesudahannye kisah telur peenyu menangis d pantai rantau abang..:::::.............

hai seperti biasa pepagi ni bangun awal walopon hri ni cuti, xde klas..tp dh terbiasa bangun awl nk buat cmn kan..dh cuba 'peram' pon tp mood tuk tdo xdtng2 jugk..so ape lgi, let cont ape2 yg tertangguh ler kan..hehee banyak bebenor kejenye nih sebenarnye..tp ......................(M). 

well pepagi gi dh on fb...teruja sangt sebab nk tengok komen2 yg brinformasi ..bkn ape..takot ketinggalan la.nnt orng samakan dengan 'katak bawah tempurung' plak kalo x elert..hehee.n yg pasti aku tertunggu2 komen dr someone tu..dr smlm aku tunggu tp mcm hampa je..dia bukan sape2 pon tp aku teruja sangt tuk kenal lebih dlm ngn dia sbb kami lni lain2 background..best sangt dpt kenal dia..byk benda blh blajar sbb dia lebih banyak ilmu dr aku..trutamanye bab2 pendidikan nih..dia baik, xkedekut ilmu..bagi je soalan ape pasti dia x hampakan. dlm masa yg sama jugak dia mampu naikkan aku nye motivate..n aku suka bila bhubung ngan dia..rasa senang walopon ade rasa kekok sikit kan..hurmm tp mungkin ah dia akn reply msg aku ?dr smlm xdpt feedback pon..mbe aku slp ckp ke yg blh mngguris hati n naluri dia?aiiihh aku x nitice plak bila masa aku wat mcm tuh..huhuu manusia biasakan..kalo wat slp ssh nak notice ni..hurmm xpe la klo dh xde rzki nak bkawan ngn dia nk wat cmna kan..life must go on!..xkn sbb dia xrply msg pon aku nk give up kan..slma ni bestfren aku xrply msg aku..aku ok je xkn ngan dia plak nk lelebih kan..buang current je la kalo mcm tuh..

hurmm ni aku tujukan khas buat dia n kwan2 aku yg lain


Air mata yang berderai
Siapa yang menghapuskan
Hati kering dan gersang
Siapa yang meneduhkan
Sedangkan kau yang ku sayang
Telah pergi dari ku
Dengan cinta
Dan harapan
Hidupku...oh sayang
Chorus:
Tiada lagi ku dengar kidungmu
Tiada lagi derai tawamu
Hanya kesepian
Yang kian mencengkam
Jiwaku
Malam-malam dingin membeku
Hari-hari kian kelabu
Dalam doa kudus
Ku sebut nama mu
Cinta ku
Oh sayang
Damailah
Kau di sana
Di sis
Tuhan
yang Esa

kalo awak terbaca ni..saya nak awak tau yang saya xterniat tuk buat awak n kwan2 saya yg lain terluka dgn kata2 saya sbb saya memang suka bertanya straigt 2 da point n xsuka sembunyi2..hope kita akan ttp jd kwan slamanye..thanks sbb dh bg saya sedikit pengetahuan kepada saya..ILTIZAM...itulah kata2 yg awk slalu ucapkan bila bagi saya nasihat or pndangan..hehee sangt menghargainye..~ngeeeee~

hope kisah telur penyu menangis d pantai rantau abang akan ade kesudahannye..;) 
to cont....haiihhh 

No comments:

Post a Comment